loading...
گیتارعشق
مجتبی بازدید : 452 یکشنبه 28 فروردین 1390 نظرات (1)

چگونه فراموشت کنم تو را که از خرابه های تیره به قلب سفید عشق، هدایتم کردی و عاشقی وفادار برای خویش ساختی و برای اشک هایم شانه هایت را ارزانی داشتی و با صداقت عاشقانه ات دلم را به درد آوردی ....

چگونه فراموشت کنم تو را که شب ها و روز ها در خیالم سایه ات را می دیدم ، تپش قلبت را احساس می کردم و به جستجوی یافتنت به درگاه پروردگار دعا می کردم که خدایا پس کی او را خواهم یافت؟؟؟؟

چگونه فراموشت کنم تو را که هم زمان با تولدت در قلبم همه را فراموش کردم و تمامی اسم ها برایم بیگانه شدند و همه خاطرات مردند.دستم را به تو می دهم ، قلبم را به تو می دهم ، فکرم را به تو می دهم بازوانم را به تو می بخشم و نگاهم از آن توست و تمام لحظه ها تو را می خواهند و برای عطر نفس هایت دلتنگی می کنم

...

کاش تمام این ها یک خواب و کابوس باشد

ای چرخه گردون عاشقان را از هم جدا نکن

!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ رو برای کسی ساختم که عاشقشم و هیچوقت نمیتونم بدستش بیارم.امیدوارم یه روزی بفهمه که چقدر دوستش دارم هرجا که باشم فراموشش نمیکنم.ای کاش مال من بودی. *پروفایل فعال است* ╦╦══♥♥عشق♥♥══╦╦
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • فریاد های بیصدا
  • آوای تنهایی
  • پژواک یک سکوت
  • احساس گمشده
  • جوجه
  • شطرنج زندگی
  • tanhaiye man
  • TANHAII
  • فانوس
  • مبانی اینترنت وکامپیوتر
  • Dr shariati
  • من از هـمــــه تنــــهاتــرم
  • رویای عشق(عهدیه جوون)
  • عشق
  • به نام عشق
  • عشق وعاشقی
  • ღஜღ عاشقانه ها ღஜღ ♥
  • طرفداران سالومه سیدنیا
  • ساحل آرام
  • گل احساس
  • عـــــشــــــــــــــــــــــــــــــق
  • عشق من وتو
  • ع ش ق
  • ثبت دامنه وفروش هاست
  • مادوستدارسایه های تیره هم هستیم
  • عاشقانه ها
  • توعشق منی
  • زندگی من
  • مطالب جالب-موبایل-كامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
  • ::تبادل لینک هوشمند و خودکار::..
  • لینک من
  • همه چيز از همه جا
  • ミღخودمو خودتミღ
  • بهترين سايت عكس و پيامك
  • ღ♥ღ♥ღتبسم نیلوفریღ♥ღ♥ღ
  • دهکده ی سرگرمی وتفریح
  • ع ش ق
  • ..::::..
  • ۩۞۩★ بزرگترین گالری عکسُ★ ۩۞۩
  • وبلاگ تفریحی یاس
  • ♥♥♥♥romehdinio♥♥♥♥
  • Azərbaycan-Traxto
  • وبلاگ پر بازدید دختر و پسر
  • saeed-love
  • دخمه دختر پسر هاي عاشق
  • عاشقانه
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 1262
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 475
  • بازدید ماه : 973
  • بازدید سال : 2,581
  • بازدید کلی : 67,130
  • کدهای اختصاصی

    آمار سایت

    قالب وبلاگ

    عشق

    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    عشق

    یادم آمد شب بی چتر وکلاهی که به بارانی مرطوب خیابان زدم آهسته و گفتم چه هوایی است خدایی من و آغوش رهائی سپس آنقدر دویدم طرف فاصله تا از نفس افتاد نگاهم به نگاهی دلم آرام شد آنگونه که هر قطرهء باران غزلی بود نوازش گر احساس که می گفت فلانی! چه بخواهی چه نخواهی به سفر می روی امشب چمدانت پر باران شده پیراهنی از ابر به تن کن وبیا!